Photoshop

3/14/2017


Merhaba. :)
Bu blog çoğunlukla yaptığım photoshoplar üzerinden ilerleyecek.
Photoshopa başlamam sosyal medyaların çok önem kazanmasıyla ve benim çoğu zaman istediğim gibi duvar kağıtları bulamamam sonucudur. Devam etmem ve kendimi geliştirmem ise merakımdandır. :D Ayrıca çok güzel stres atma aracı benim için, size de tavsiye ederim. Tabi çok fazla yaptığım ve herkese göstermek amacıyla buraya koymaya karar verdim.



Peki photoshopta neler yapıyorum?:

  • Facebook kapak fotoğrafları
  • Wattpad kitap kapakları
  • Forumlar için imza
  • İnstagram için sözlü fotoğraflar
  • Telefon için duvar kağıdı ve kilit ekranı
  • Planner sayfaları ve stickerlar


Çok fazla çeşitlilik varmış görmeseydim farkında olamayacaktım. :D Belki bunlara ek başka bir şeylerde yapabilirim veya azaltabilirim. Artık o da okul hayatıma bağlı çünkü zamanım çok fazla yok. Evet tipik bir üniversite öğrencisi olduğum burada belli sadece ilgilendiğim şeyler çok fazla. :D

Paylaştığım psleri değiştirmeden kullanabilirsiniz zaten kullanın diye paylaşıyorum. :D Ayrıca istekte bulunabilirsiniz bunun için yukarıdaki istekler bölümüne bakın ve bana bildirin lütfen. :))

Ayrıca bloğum hoşunuza giderse lütfen beğenin ve takip edin. :)


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Share