Duyuru!!!

9/26/2017

Merhaba. 🤗

Yakında bir YouTube kanalı açacağım. Yeyyyyy. 😂

Kanalımda resimleri nasıl yaptığımı göstereceğim. Photoshop yapmak zor değil veya pro olmanıza gerek yok. Sadece gerekenlere sahip olmalısınız. Geri kalan ise öğrenmek! Ben bunu size garanti edebilirim.

Şöyle diyebilirsiniz: 'Şimdi bir sen eksiktin' veya 'Zaten photoshop kanalı bir sürü var'
Tabi benden farklı bir şeyler beklemiyorsanız size şunu söylemeliyim: 'Aşk olsun!'
Beni tabi ki diğerleriyle kıyaslamayın. Gerçi onlardan kötüde sayılırım. Video çekme ve editleme olayları çok zaman alıyor ve benim bu konuda fikrim bile yok! Fakat elimden geleni yaparak herkese yardımcı olmak istiyorum.

Şu an diğer hesaplara bakarak eksiklerimi kapatmaya çalışıyorum. Sonuçta yaptığım şey farklı olabilir ama herkese ulaşmak, beğenilmek herkesin ortak isteği.

Sonuç olarak umarım uğraşlarıma değer ve bende yardıma ihtiyacı olanlara yardım edebilirim. 😄😄

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Share