Duyuru ve Discord

10/01/2018


Merhabalar. :)

Yaklaşık 1 yıldır söylediklerimi yapamamak ve burayı başıboş bırakmak beni üzdü. Fakat buradan bir ders çıkardım ve en önemlisi de bence kendi hatalarını görmektir.

Artık gerçekten istediklerimi yapmak istiyorum. Yani elimden geldiğince burayı güzelleştirmeye kararlıyım. Şu ana kadar photoshop çalışmalarım ve bazı gıda paylaşımlarım oldu. İlerleyen zamanda da bu konular üzerinden gideceğim ve bu konuları daha kapsamlı olarak inceleyip burada paylaşacağım.

Neden bu konuları paylaşıyorum? ⤵


  • Hobiler insanın gelişimine yardımcı olur ve mutluluk katar. Yani bana göre öyle çünkü bazen rahatlama ihtiyacı duyarsınız. Hobilerde size bunu sağlar. Her geçen gün ile yeni yeni hobiler çıkmakta veya farklılık göstermekte ve burada ise benim kendi farklılığımı paylaşıyorum. 



  • Gıda paylaşımlarım ise bu bölümü okuduğum içindir. Derslerde gördüklerim, araştırdıklarım, ödevlerimizden öğrendiklerimi burada paylaşacağım. Yani kafamdan uydurmuyorum. Şu ana kadar gıdanın içerisine girmedim fakat ben yavaş yavaş ilerlemek istiyorum. Sonuçta gıda sektörünün nasıl çalıştığını bilmeden derin konulara girmek insanda ön yargıyı oluşturur. Bu konuya ilerde çok değineceğiz. :D

Burayı açmamın başlıca sebebi bunlardır. Umarım eğlenirsiniz ve öğrenirsiniz. :D

Her şey paylaşınca güzeldir! Bu nedenle konuşmak ve karşılıklı paylaşımlarda bulunabilmek için seni discord kanalıma bekliyorum! :D

▶ ▷ https://discord.gg/H7pUzt ◀ ◁

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Share