Duyuru #2

10/13/2017

Merhaba. 😄

Youtube kanalım hazır! Artık geriye videoları yüklemek kaldı. Ama ilk önce bir tanıtım videosu yükleyeceğim. Yaklaşık 2 hafta sonra kanalım aktif olacaktır. 🤗

Kanalın adı 'Acemi Photoshop'. Paylaştığım resimleri nasıl yaptığımı anlatan videoları paylaşacağım. Videolar süslü veya hızlı olmayacak. Sonuçta o resmi nasıl yaptığımı gösteriyorum değil mi? Eğer nasıl yaptığımı anlamazsanız kanal açmamın ne gereği var? Video düzenlemede gerçekten çok berbatım ama elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.🙃🙃

Son olarak bana yardımcı olacak veya bana katılmak isteyen var ise bana ulaşın! 🤩🤭

Kanalın linki : < Acemi Photoshop >

Desteklerinizi esirgemeyin!

Yukarıda ki duyuruyu dikkate almayın ve aşağıyı okuyun... 😵😣😩

Normalde bugün paylaşacağım duyuru yukarıda ki yazıydı. Fakat çarşamba günü başıma en istemedğim olay geldi. Çarşamba günü bilgisayarım bozuldu! Resmen şok oldum çünkü bilgisayarıma çok dikkat ederim. Dün ise servis düzeltemedi ve format atmak zorunda kaldılar. Normalde yedekleme yaparım ama bu sefer erteleyince son 1 aydır uğraştığım herşey gitti. Lafın kısası youtube kanalımı açamıyorum ve photoshop yapamayacağım. Ben ve bilgisayarım toparlanasıya kadar maalesef dediklerimi uerine getiremeyeceğim. Giden tüm emeklerimi sıfırdan yapmam lazım ve bunun içinde zamana ihtiyacım var. Her neyse sizi daha fazla sıkmadan buraya giremeyeceğimi söylemek istiyorum. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin! Ve geri dönüşümü bekleyin! Sizi çok seviyorum. 😘🙌🙏

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Share