Kayıp Kız. 😅

2/06/2018


Selam millet. 😁
Yaklaşık 4 aydır kayıplara karışmıştım umarım bu sefer kaybolmam. 😅

Tam düzeni oturttum dediğim de bildiğiniz gibi bilgisayarım bozuldu. Çok moral bozucu bir olaydı yani sizin bilgisayar kullanımınızı bilmiyorum ama benim için çok sıkıntılı bir süreçti. Fakat bu süreç tam bitti bilgisayarıma kavuştum dedim, demez olaydım. 😂 Bu seferde finaller, bütler derken ödev haricinde çok fazla kullanamadım. Tatil başladı rahat bir nefes alırım dedim. Tahmin ettiğiniz gibi yine bir koşturmaca başladı bu seferde telefonum bozuldu. Tatilim telefonum olmadan bitiyor. 😅
Her ne kadar sıkıntı olursa olsun, geri döndüm! 😎 Tabi her defasında olduğu gibi sayfamda değişiklik yapmayı düşünüyorum. 😆 Umarım bu sefer sıkıntılarım buraya uğramaz. :D

Ayrıca daha önceden söylediğim gibi biraz daha işler yoluna girince 'acemi photoshop' adlı youtube kanalımı faaliyete geçireceğim inşallah. Umarım bir işe yarar. 😆

Bu sefer edindiğim tecrübelerimi paylaşmayı gerçekten istiyorum, umarım hoşunuza gider. 😅😂

Sağlıcakla kalın. 😘

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Share